Un altre cap de setmana fustrat, aquesta vegada per problemes
mecanics,concretament amb el pedal del fre.
Una llastima perque el ritme de cursa era molt bo,com es pot
comprovar al video fent voltes rapides i despres de la volta 4 al segon sector
amb el parcial amb lila va venir la perdua de potencia del cotxe anant amb un ritme que
s´em feia dificil poder seguir als rivals.
Al final gracies al safety car vaig poder agafar el grup i acaba tal
i com vaig comença amb 5ª posicio.
Parlant amb els ingeniers despres de la cursa a la telemetria van
poder comprovar el problema,com el pedal del fre estava presionat un 10 %
durant tota la cursa
TELEMETRIA
Otro fin de semana fustrado, esta vez por problemas mecánicos, concretamente con el pedal del freno.
Una lastima porque el ritmo de carrera era muy bueno, como se puede comprobar en el video dando vueltas rápidas y después de la vuelta 4 en el segundo sector con el parcial en lila vino la pérdida de potencia del coche yendo con un ritmo que se me hacía difícil poder seguir a los rivales.
Al final gracias al safety car pude coger el grupo y termina tal y como empece en 5 ª posicion.
Hablando con los ingenieros después de la carrera en la telemetría pudieron comprobar el problema, como el pedal del freno estaba presionado un 10% durante toda la carrera
Una lastima porque el ritmo de carrera era muy bueno, como se puede comprobar en el video dando vueltas rápidas y después de la vuelta 4 en el segundo sector con el parcial en lila vino la pérdida de potencia del coche yendo con un ritmo que se me hacía difícil poder seguir a los rivales.
Al final gracias al safety car pude coger el grupo y termina tal y como empece en 5 ª posicion.
Hablando con los ingenieros después de la carrera en la telemetría pudieron comprobar el problema, como el pedal del freno estaba presionado un 10% durante toda la carrera
No hay comentarios:
Publicar un comentario